Siparişiniz elinize ulaştıktan sonraki 7 gün içerisinde memnun kalmadığınız veya sorun yaşadığınız ürünü değişim/iade talebinde bulunma hakkına sahipsiniz. Bu süre dışında yapılan iade/değişim başvuruları incelemeye alınmamaktadır. Bunu dikkate alarak iade/değişim yapmak istediğiniz ürünü/ürünleri 7 gün içerisinde tarafımıza kargolayıp istediğiniz talebi belirtmeniz gerekir.

İade ve değişim için ilerleyeceğiniz adımlar aşağıdaki gibidir;

– İade/Değişim Ürünleri FATURASI ile birlikte YURTİÇİ KARGO ile fatura üzerindeki adrese karşı ödemeli olarak gönderilmelidir. (Yurtiçi Kargo dışındaki kargo firmaları ile gönderilen ve faturasız olarak gönderilen kargolar kabul edilmemektedir.)

– İade ve değişim talebinde bulunulan ürünlerin kullanılmamış ve deformasyona uğramamış olması gerekmektedir. Aksi takdirde bu firmanın bir hatası değil; kullanıcı hatası olarak görülecektir.

– Faturanın arkasında bulunan Değişim/İade formu mutlaka doldurulmuş olmalıdır.

– Kargo esnasında zarar görmüş, defolu ürünler, sipariş verilen renk ve bedende gelmeyen ürünler iade kapsamına girmektedir.

– Gönderdiğiniz kargo tarafımıza ulaştıktan sonra kontrolden geçer ve tahsinalkan.com.tr tarafından sizinle iletişime geçilerek iade/değişim işlemleri yapılır.

– Ücret iadeleri 1 hafta içerisinde yapılmaktadır.

– İade ücretini hesabınızda görmeniz birkaç günü alabilir. Bu durum ise tamamen bankanızla ilgilidir. tahsinalkan.com.tr  bu duruma müdahale edemez.

Dilerseniz çağrı merkezimizi arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz:

Çağrı Merkezi İletişim Hattı:        Telefon&Whatsapp: (+90) 536 844 31 67

e-mail: info@tahsinalkan.com.tr

YUKARI

X